Usluga održavanja
21. veljače 2019.
Usluga održavanja i pružanja podrške u radu
Obavještavamo vas da će doći do promjena u načinu pružanja usluge održavanja naših programskih proizvoda (i ostalih usluga) kao i načina naplate istih.
Zbog obaveza prema korisnicima s kojim je ugovorena mjesečna obveza održavanja programskog proizvoda primorani smo promjeniti uvjete pružanja usluge održavanja kao i određivanja prava prvenstva kod izvršavanja istih.
Za sve korisnike koji imaju ugovorenu obvezu održavanja primjenjuju se cijene i uvjeti iz Ugovora o održavanju.
Korisnike koji nastavljaju s dosadašnjom praksom održavanja bez ugovaranja obveze održavanja upućujemo da provjere nove cijene iz cjenika gdje su vidljive cijene pružanja telefonske podrške.
Besplatnu podršku moguće je dobiti isključivo putem adrese podrska.infocentar@gmail.com
U porukama koje ćete slati potrebno je što preciznije opisati problem i navesti podatke za kontakt u slučaju potrebe (broj mobilnog telefona).
Na sve zaprimljene poruke odgovoriti ćemo u prvom raspoloživom terminu.
Ukoliko problem zahtjeva hitno rješavanje i dalje vam je dostupna i usluga telefonske podrške (prema važećem cjeniku).