Usluga održavanja
2. ožujka 2020.
Usluga održavanja i pružanja podrške u radu
Obavještavamo vas da je objavljen izmjenjeni cjenik usluga održavanja koji će se početi primjenjivati od 01.03.2020.
Za sve korisnike koji imaju ugovorenu obvezu održavanja primjenjuju se cijene i uvjeti iz Ugovora o održavanju.
Korisnike koji nemaju ugovorenu obvezu održavanja upućujemo da provjere nove cijene iz cjenika i da posebnu pažnju obrate na cijenu i napomene vezane uz uvjete naplaćivanja usluge pružanja telefonske podrške i podrške povezivanja pomoću alata za udaljenu podršku.
Besplatnu podršku koja ne zahtjeva dodatnu radnju povezivanja pomoću alata za pružanje udaljene podrške i/ili telefonske konzultacije moguće je dobiti isključivo putem adrese podrska.infocentar@gmail.com
U porukama koje ćete slati potrebno je što preciznije opisati problem i navesti podatke za kontakt u slučaju potrebe (broj mobilnog telefona).
Na sve zaprimljene poruke odgovoriti ćemo u prvom raspoloživom terminu.
Ukoliko problem zahtjeva hitno rješavanje i dalje vam je dostupna i usluga telefonske podrške (prema važećem cjeniku).